SBS maakt Cannes Lions 2007 shownieuws

Naast de Jonge Honden die met mobieltjes probeerden de mooiste filmpjes te maken was ook SBS met camera’s aanwezig in Cannes voor een dagelijkse portie Cannes Shownieuws. Leuk om te zien hoe de gevestigde orde zich steeds meer gaat bedienen van andere en nieuwe manieren om content te gebruiken. Het Cannes Shownieuws was iedere ochtend te zien in de Telegraaf ontbijt lounge op Plage NL waar ook Adfolive te zien was. Het Cannes Shownieuws lijkt niet zozeer op de gelikte televisieversie maar geeft meer sfeerbeelden en korte impressies. Op de video staan een aantal afleveringen achter elkaar. Leukste momenten: De reclame op 3 minuut 45 seconden. Op 4 minuut 16 een interview met Raymond Spanjar, Bram Holzapfel, Annemiek Klein en Tjeerd Kooij over de ontwikkelingen op het gebied van online. Op 9 minuut 12 een klein verslag van het Cafe du Print onder leiding van Norbert Mirani.
Heb de video maar toegevoegd; inderdaad leuk gedaan!
Balen trouwens dat ik dat allemaal heb gemist. Volgend jaar ben ik er zeker bij!!!
Leuk inderdaad! Niet gedacht dat ik hier nog Shownieuws zou tegenkomen..
@Ant: volgend jaar doen we gewoon de IAB-vergadering in Cannes. Btw, die special effects van Tjeerd is hier op marketingfacts ook al een paar keer voorbij gekomen. Inderdaad leuke campagne!
Hey waar zijn wij gebleven???? (de 4 nederlandse dames die zo hun best hebben gedaan om lief naar jullie te zwaaien op de boulevard)… Gewoon ordinair eruit geknipt… 😉
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!