Nokia Live advertising

22 juni 2007, 03:38

Nokia heeft een creatieve manier bedacht om de Nokia 5300 onder de aandacht van jongeren te brengen. ’Look at me’ is een levende reclameactie waarbij acteurs na sluitingstijd in winkelvensters staan te dansen op muziek van de Nokia 5300. Deze ’live advertising’ werd in Barcelona gebruikt in gebieden waar veel jongeren kwamen. De kern van de boodschap was dat een ieder een persoonlijke band met zijn muziek vestigt, dankzij de Nokia 5300 met uitgebreide multimedia mogelijkheden. Deze vernieuwende actie van Nokia lijkt zeer geslaagd, gezien de reacties van de mensen op straat.

http://www.brandactivation.nl/content.php?section=cases&subsection=reacties&id=11120

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!