In september de eerste 212 BarCamp

14 juni 2007, 10:57

In september wil 212Amsterdam de eerste 212BarCamp houden. Een BarCamp (zie hier uitleg) is een bijeenkomst waar iedereen deelnemer is. Iedereen kan een presentatie houden (zolang het maar geen salespitch is). Het principe van een BarCamp is dat het geheel gratis is voor de deelnemers en daarmee sluit het nauw aan bij 212Amsterdam.

Thema: Online advertising

Het thema van de 212BarCamp is online advertising. Dus heb jij een leuke case of iets anders dat boeiend is over dit onderwerp. Stuur dan een mail naar barcamp@frisidee.nl.

Mensen gezocht

Gedurende de zomer willen we het organiseren en als er voldoende interesse is dan zal de eerste 212BarCamp in september worden gehouden. We zoeken dan ook mensen die een locatie kunnen regelen, presentaties willen houden, de drank en de internetverbinding organiseert. Wil je een bijdrage leveren, stuur dan een mail naar barcamp@frisidee.nl.

Meer info

Wil je meer leren over barcamps klik dan hier.

Na een korte werkperiode in het digitale TV landschap in Engeland, aan de slag gegaan bij Lastminute.com en aan haar introductie in de Nederlandse markt meegewerkt. Na 4 jaar als mediaspecialist te hebben gefungeerd bij .bone advertising, ben ik samen met oud-collega Paul Eikelenboom begonnen aan een nieuw avontuur; fris idee. fris idee is een full-service interactief bureau (creatie & media) met een specialisme in video-producties. Mijn persoonlijke specialisatie is het online medialandschap. Met name een strategische benadering, maar ook overlappend met planning & buying. Daarnaast verantwoordelijk voor de nieuwste trends in interactieve marketing, zowel vanuit een technisch oogpunt als theoretisch kader. Ten slotte initiator van en betrokken bij de organisatie van 212Amsterdam.nl

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!