
De nummer 1 positie in de Viral Friday Top 10 van deze week is voor Photoshop Makeover. Iedereen herinnert zich ongetwijfeld het ongekende virale succes van Dove Evolution van vorig jaar. Al snel verschenen er de nodige parodieën op de Dove Evolution video. Zo ook deze, waar een volle dame slank wordt gephotoshopt. Op plek 2, The Break Up. Geert Desager en Stef Selfslagh van het Belgische reclamebureau Openhere maakte de komische viral "The Break Up" voor Microsoft Digital Advertising Solutions. De viral is een prachtige korte video over de huidige relatie tussen adverteerder en consument. Axe maakt met Let The Game Continue de top 3 deze week compleet. De nieuwe Axe campagne "Let The Game Continue" is een soort online roadmovie, die zo'n 5 minuten duurt. In de filmercial heeft de man een aaneenschakeling van ontmoetingen met vrouwen. Op één of andere manier blijft hij vervallen in problemen.
Benieuwd naar de complete top 10 van deze week? Kijk dan snel verder! Uiteraard zijn we zeer benieuwd naar jullie reacties. Veel plezier.
Meer