Ad:Tech conferentie in Hamburg
Volgende week vindt er weer een Ad:Tech conferentie plaats, namelijk in het Duitse Hamburg. Op dinsdag 22 en woensdag 23 mei worden de deuren van het congres centrum voor het interactieve marketing evenement weer geopend. De Ad:Tech is een conferentie voor interactieve advertising en technologie en probeert alle kanten van het hedendaagse marketing landschap bij elkaar te brengen. De Ad:Tech in New York, London en San Francisco zijn al een tijdje de hoogtepunten, maar nu komt het evenement dus weer naar het vaste land van Europa. In maart was er al een Ad:Tech in Parijs, nu is Hamburg aan de beurt.
De bezoekers van het congres kunnen kiezen uit zo’n 30 seminars (de meeste in het Engels), waaronder sessies over affiliate, email en mobile marketing, crossmedia campagnes en behavorial targeting. Mijn interesse gaat uiteraard uit naar de sessie over affiliate marketing, maar ik denk dat er voor alle bezoekers wel interessante verhalen tussen moeten zitten.
Naast de sessies is er ook een playground met ruim 50 exposanten. De meeste zijn Europese bedrijven of richten zich alleen op Duitsland. Ik zag zo snel geen Nederlandse bedrijven in de lijst staan, maar niettemin wel interessant. En, deze keer is het op slechts een paar uur rijden, dus wie gaan er nog meer heen?
Statsplugger is Nederlands!
Er staan wel Nederlandse bedrijven namelijk http://www.StatsPlugger.com en http://www.eBuddy.com
Begin volgend jaar zal er ook een Ad:Tech in Nederland plaats gaan vinden!
@Bram ik zal zelf niet aanwezig zijn maar stuur me anders even een email
@Arjan Makkelijker 😉 Ik kom namelijk met een bus hooligans de eerste Ned-Dui op ad gebied uitvechten. Flashmob die al je flyers meegraait en dat soort dingen. Stadtspfluger lijkt erg Duits; hadden we bijna je stand leeggerauscht 😉
@Barry So, that’s the best you can do? 😉
AOL-tje geworden
Lezers die iets willen vragen aan een van de sprekers of standhouders van AdTech stel hem hier en ik relay ze… Andere verzoeknummers zijn ook welkom. Ik doe morgen nog een editie Ad Tech (2).
P.S. BTW wordt voorlopig mijn laatste comment hier op Marketing Facts. Dus grijp je kans. 😉
Leuk verslag uit Hamburg Bram; wellicht aardig om deze als apart bericht te posten?
Laatse reactie; wat krijgen we nou? Je bent toch niet gevoelig voor een beetje tegenreactie?
@Marco Neh, posten is so Q403. Bovendien ik weet niet een hoe je zou moeten posten. Ik heb niet eens post rechten op MF!. Nooit gehad. Ik dacht een beetje dat dat de afspraak was. Nienke wel. Bram niet. Dus hoe dan?
@Marco Huh? Wat bedoel je? Dat je mijn comment wilt degraderen tot simpele post? Ik begrijp je tegenreactie niet zo goed of ben niet zo onder de indruk… Wat? :p
Okay, duidelijk 😉
@Barry Klopt. APT. Tegelijk met de Eday. Kijken wie dat weer gaat boycotten. 😉
@Visitekaartjes Je moet nooit je visitekaartje of je mailadres aan een Minister van een Afrikaans land geven. Je wordt doodgespamd. Acerbisch is een neologisme (acerbic in engels) en dat betekent bijtende spot.
Dit hierboven is een comment op een comment die lijkt op een post. Als je het nog snapt gefeliciteerd. Jij snapt het. Als niet troost je. Dit was mijn laatste comment hier. Er lonken grotere groenere weiden die bepaalde exclusiviteit veronderstellen ;P. Kan nog niet zeggen wat. Ik hoop dat ik deze commentosphere wat heb kunnen opscherpen en het minder saai en meer polemisch achter me gelaten heb dan het was… Weg met de 1.0, weg met de wannabe pushmarketeers en selfposters. Lange leve de minder tactvolle comments….
@Bram – Nee, nee! Zwicht niet voor het grootkapitaal van het Tijdschrift Tegen Marketing. Blijf, blijf!
Bram, opnieuw dank voor je verslag vanuit Hamburg. Met plezier gelezen. En ja, je hebt zeker kleur gegeven aan de discussies hier op Marketingfacts!
@Bob No comment! (Beetje mij met Jack Spijkerman vergelijken, terwijl ik gewoon jouw tarief plus artistieke vrijheid bedongen heb. :p)
@Judas Ja. Ach… laten we offline maar eens evalueren.
@Marco Hoewel ik er niet meer ben: Als het hele blog zo nu en dan op bold springt, en het IP adres van de codesetter is anoniem, weet dan dat het weer te gezapig, te gepolder, te 1.0, te platitude, te ideakillerig, te hoffelijk, te dom, te ongezouten, te weinig Haterd is. Underline krijgt men gewoon bij algemene grieven en Italic heeft te maken met gebrek aan offers. Opdat lezers elkaar zullen aanstoten en zullen zeggen: Het spookt op MF! Dus ik hoop dat je met je dankwoord wel sarcastisch en narrig aan het natrappen was, toch? 😉
@ Barry : Dank u voor uw post over ad:tech. We waren ook in Hamburg en het was heel interessant! Heeft u van uw uitnodiging geprofiteerd? Kunt u hun feedback terugzenden? Dank u en tot binnekort!
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!