ADV: Marketingfacts Cursus Online Mediaplanning

27 april 2007, 09:05

Marketingfacts Cursus Online MediaplanningBeperk je je ook nog steeds tot het inkopen van banners & buttons als je het hebt over online advertising? Dan wordt het hoogste tijd om je eens te gaan verdiepen in de mogelijkheden van online advertising. Door de weblogs op dit vakgebied te lezen of je tijdens een beurs als het Digital Marketing Event eens te laten bijpraten door experts.

Een andere mogelijkheid is om je aan te melden voor de Cursus Online Mediaplanning die we op woensdag 23 mei voor de tweede keer geven in Media Plaza te Utrecht. Mediaplanner en strateeg Rembrandt Smidt begint de ochtend met een overzicht wat online mediaplanning nu eigenlijk inhoudt. De feiten en cijfers, de stappen in het opzetten van een online campagne en het palet aan mogelijkheden. Rembrandt is meer van de communicatie en zal zich dan ook vooral focussen op branding. Aan het begin van de middag zal ondergetekende ingaan op de dm-benadering van online mediaplanning waarbij ROI centraal staat. Peter Wiegman zal de deelnemers meenemen in de mogelijkheden van STIR tbv online mediaplanning waarna we dag afsluiten met een praktijkcase.

Interesse? Je kunt je vanaf vandaag hier aanmelden!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!