Het maakt niet uit hoe ze over je schrijven

25 maart 2007, 18:32

Trouw heeft dit weekend in het katern deVerdieping een artikel over betaald bloggen via websites als PayPerPost en het recent gelanceerde SponsoredReview.

Voor wie destijds het artikel ‘Heeft product placement in weblogs toekomst?’ op Marketingfacts heeft gelezen, biedt het artikel in Trouw weinig nieuws. Wel aardig is dat het artikel verwijst naar een uitspraak van Herman Brood: “Het maakt niet uit hoe ze over je schrijven, áls ze maar over je schrijven.” Moet eerlijk zeggen dat ik nooit geweten heb dat het een uitspraak van Brood was.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

5 Reacties

    Tibor

    Brood zei het trouwens anders: ze kunnen betere over je fiets l*llen dan over je l*l fietsen.


    26 maart 2007 om 03:30
    media

    Kijk, nu komen de echte kenners boven water. Thx!


    26 maart 2007 om 03:36
    mangold

    Die uitspraak ‘het maakt niet uit hoe ze over je schrijven’ klopt niet; het maakt juist heel véél uit hoe ze over je schrijven. Een goede recensie is altijd beter dan een slechte.

    Oscar Wilde’s uitspraak klopt daarentegen weer wél: een slechte recensie is altijd nog beter dan nix.

    Het gaat dus om drie dingen:

    Goede recensie = fantastisch

    Slechte recensie = vervelend

    Geen recensie = dodelijk


    26 maart 2007 om 05:02
    caroline777

    @Marco: wist ook niet dat het van Brood was. Lijkt me niet echt een uitspraak voor hem.

    @Carl: Ben het met je eens dat een goed bericht natuurlijk altijd beter is. Een slecht bericht is ook nog altijd beter dan helemaal geen bericht. Elke mm gratis publiciteit is immers mooi meegenomen.


    26 maart 2007 om 05:38

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!