Proximus geeft elke klant een gratis moblog

10 januari 2007, 09:18

De Belgische telecomprovider Proximus biedt al haar klanten – zowel pre- als postpaid – gratis moblog-functionaliteit aan. Zelfs het MMS-sen van je foto’s naar je moblog kost nix, nada, noppes.

Het concept is extreem goed en open uitgewerkt: in plaats van restricties zoals ‘je kunt je foto’s alleen na inloggen bekijken’ op te leggen, heeft Proximus haar systeem juist enorm open gemaakt. Je kunt je moblog bijvoorbeeld in no-time aan je Blogger account koppelen, zodat elke ge-MMS-de foto niet alleen op je Proximus moblog komt te staan, maar ook direct in je Blogger blog wordt doorgeplaatst. En voor andere blog-platformen zijn er ook nog plugins in ontwikkeling. Verder er is ook een makkelijk te copy/pasten slideshow-code, voor plaatsing in je Hyve, op je website of in reacties op blogs, in fora en dergelijke.

Om de moblogs te promoten is I love Josiane in ‘t leven geroepen. Het bureau achter al dit moois is het Brusselse Emakina.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

3 Reacties

    Maarten Soetens

    Ik vind dat “I love Josiane” ontzettend mooi gemaakt. Doet me veel denken aan Amélie (film).


    10 januari 2007 om 10:34
    Dave

    Vond ‘m juist een beetje simpel.


    10 januari 2007 om 10:43
    David

    Simpel concept, cool chick 🙂

    Wat wil een mens meer?

    😉


    10 januari 2007 om 11:32

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!