DM volgens AdLink

Deze ad vandaag op Emerce. Het tweede plaatje is de landingspagina. Benieuwd wat de conversie op deze banner is. Iemand?
Deze ad vandaag op Emerce. Het tweede plaatje is de landingspagina. Benieuwd wat de conversie op deze banner is. Iemand?
Vast alleen die ene click van jou op duizenden views, dus 0,0001% of zo, of begrijp ik je verkeerd? (evenement van afgelopen september)
De rest staat er gewoon onder, zal bij jou niet laden denk ik, of hebben ze meteen toegevoegd toen ze jouw post zagen.
Een mooier voorbeeld: de laatste weken adverteerde Emerce met een korte intro/teaser van de WebTrends seminar ‘The Changing Face of Online Marketing’, maar als je klikte voor meer info kreeg je alleen een inschrijfpagina te zien. Heb me ingeschreven in de hoop op meer info, maar nee hoor, dus maar weer uitgeschreven. Als ze dit al niet kunnen heb ik niet veel vertrouwen in de seminar..
Je bedoeld dat dit event allang geweest is? Of vind je de landingpage niet goed?
Ook ik zag de hele page Tanja, gaat mij erom dat een DM event in het verleden aankondigen nogal sloom staat. Overigens is het interessanter te weten wie hier schuldig aan is: de adverteerder of DoubleClick. Deze post is natuurlijk een beetje flauw, dat realiseer ik me namelijk wel.
Ik denk niet dat hij flauw is, het is nl HEEEL vaak zo bij Emerce. Dus voor een blad met z’n achtergrond lijkt het me toch min de moeite om mooie advertenties neer te zetten of iig je systeem uptodate te houden.
Bij één keer is het wellicht toeval, bij een tweede keer word ik achterdochtig. Wie spot de derde?
VNU doet al sinds geruime tijd zelf de sales van Emerce. Of VNU de trafficking uitbesteed is mij niet bekend maar Adlink of (de redacteuren van) Emerce hebben hier in ieder geval niets mee te maken.
@John Ik begrijp je punt, zal daarom de titel toelichten. Het ging me hier met name om het feit dat het nogal koddig is dat juist een DM-event zo over het voetlicht komt. De insteek was wat mij betreft dus niet ‘Emerce toont oude banners’, hoewel dat ook had gekund. Om deze invalshoek te verduidelijken koos ik ervoor één van de DM-bedrijven zelf in de titel op te nemen. Dit had dus net zo goed Acxiom of Mailmedia kunnen zijn, maar toevallig koos ik AdLink.
Ha MF en -lezers, dank voor het wijzen op deze banner. Hij zat tot zojuist inderdaad abusievelijk in het advertentiesysteem. Dat hoort niet Nu niet meer. Hoe hij daar kwam te staan? Een menselijke fout. Een zogeheten hard cut was niet uitgevoerd.
Toeval of niet, ‘k zie net op Veronica televisie een commercial voorbijkomen van Wehkamp met een actie die geldig is in augustus. Iemand vandaag nog oude printads gezien?
en ja hoor, een dag later zijn de chiwawaweken keurig aangepast voor november . . .
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!