Shumi en Shell doen het viraal
Coureur Michael Schumacher mag dan het internationale racecircuit hebben verlaten, hij blijft vrolijk in de schijnwerpers staan. Samen met Shell gaat hij het virale pad op. Wat gaat Schumacher doen? Drie mogelijkheden…
Een interessante zet van een merk wat doorgaans niet heel veel op het virale pad doet. Ik kan me tenminste niets echt online-erigs van Shell herinneren. Ook de andere benzine-maatschappijen laten niet vaak van zich horen online. Hoe komt dat? Onwil? Onmacht? Regelgeving?
Op Youtube zijn de video’s al tienduizenden keren gezien en zijn de reacties over het algemeen erg positief. Nu is het natuurlijk wachten op Jos Verstappen of andere coureurs die hun talenten op video tentoonspreiden.
@frank: De viral is best aardig, maar ik vond het wel erg simpel. Desalniettemin leuk voor de tankende deel van de bevolking, die werd overvallen door de real man himself. Zou leuker zijn geweest als er iets meer orginaliteit in was gestopt. Vond het overall dan ook een beetje tegenvallen van een merk als Shell.
Iemand Ralph Inbar gezien?
Het is idd niet echt spannend.
Ik vond het juist zeer origineel. En ook zeker heel grappig.
Weet zeker dat dit een hoop bekeken gaat worden in de komende tijd.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!