Een woord zegt meer dan duizend plaatjes

27 oktober 2006, 17:37

De nieuwe BBC World campagne spreekt tot ieder’s verbeelding.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Mike van Hoenselaar

    Had ze gister inderdaad al gezien. Niet voor niets ‘Less is more’, zitten meerdere lagen in deze ad. Erg mooi gedaan.

    Iedereen wil alle feiten zwart op wit zien, BBC helpt daarbij

    Iedereen weet weinig van veel, BBC maakt het plaatje volledig

    BBC zorgt voor de kleur van het nieuws

    BBC had natuurlijk ook voor banners kunnen kiezen, voor zwart-wit foto’s, maar dan een gedeelte ervan. Alhoewel dat wel een stuk korter door de bocht was geweest.


    28 oktober 2006 om 06:18

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!