• Mobile
    wordt gesponsord door

Verandert geld het CGM landschap?

Verandert geld het CGM landschap?
, Carl Mangold

Terwijl Derek Powazek schrijft dat het betalen voor ‘consumer generated content’ hun betrokkenheid ondermijnt, denkt Rebecca Lieb dat er geen ontkomen aan is:

“Sure, the majority of citizen content creators are in it for the glory, a little recognition, a chance to be heard, or even to publish. And yes, winning a contest to create a Super Bowl ad would certainly spruce up an ambitious college student’s résumé.

[But] will it be long before diamonds in the rough emerge from corners of the Web other than the blogosphere and demand to be paid what they’re truly worth?”


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.