Blogview: template

1 november 2006, 16:36

Ruim een jaar geleden zijn we gestart met een serie korte interviews (blogviews) om een beeld te schetsen van waar we in Nederland staan met de zakelijke toepassing van weblogs en RSS. De komende weken zullen we met dezelfde mensen opnieuw een kort interview houden over waar ze nu staan.

Na LINK LAATSTE BLOGVIEW en VOORLAATSTE BLOGVIEWLINK, dit keer een interview met LINK HUIDIGE BLOGVIEW.

Vorig jaar stelden we de vraag waar je binnen een jaar met je weblog zouden staan. Zijn de voorspellingen uitgekomen?

Heb je de doelstellingen gehaald? Zo nee, heb je deze nu aangepast?

Wat is je het afgelopen jaar tegengevallen en waarom?

Wat waren je belangrijkste successen van het afgelopen jaar?

Speelt de weblog inmiddels inmiddels een significante rol in het dagelijkse werk?

Waar sta je volgend jaar?

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!