Je bedrijf gaat bijna live en eigenlijk het enige wat je nodig hebt, is een PR-stunt. Wat doe je? Je bedenkt een plan : Aandacht = Bekend Merk x Spanning x Humor x YouTube. En zo kon het gebeuren dat Cambrian House Google wilde bedanken door eigenhandig 1000 pizza’s op de Google Campus te bezorgen…
Aandacht = Bekend Merk x Spanning x Humor x YouTube
Er zijn 4 reacties op dit artikel
-
Ulco
Behalve een leuke PR stunt ook nog eens een heel leuk idee. Soortje community-based projectontwikkeling, in ieder geval vernieuwend. Ik ben benieuwd of het wat wordt als ze echt live gaan.
-
Marien (CaseFX)
Jammer dat ze weg gestuurd worden, zoiets moet je toch applaudisseren ?
Tsjah, bedrijven, beveiliging, uptight :) -
Ruben Timmerman, Eduhub BV
Smart idea zeker, de site is nog vrij nieuw en nergens te vinden op het woord crowdsourceing.
Wedden dat ze binnen een paar maanden in de top 5 staan? :)
http://www.google.com/search?q=crowdsourcing -
KJ
Op zich een leuke actie, maar het filmpje vond ik maar zozo. Na het bekijken had ik geen idee wat Cambrian House voor bedrijf was. Eerlijk gezegd dacht ik dat het misschien een soort nieuwe Domino's was die ging laten zien dat ze 1000 pizza's tegelijk warm konden afleveren. Aan de andere kant, het greep me wel zo dat ik even op hun site ben gaan kijken en erachter kwam wat ze wél ongeveer doen.
Plaats zelf een reactie
Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.