Kijk, zo doet je dat. Mensen naar je website trekken.

16 juli 2006, 14:31

Je laat een gefrustreerde director een commercial maken met een meedenkend, hoogblond bikinimodelletje, zet de helft van het resultaat als teaser op YouTube en laat de halve wereld doorklikken naar het complete filmpje, op je website.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

10 Reacties

    Wouter

    Leuk filmpje 🙂


    16 juli 2006 om 14:50
    evroekel

    Ik zag hem gisteren voorbij komen. Genereerd zeker traffic, vond alleen de video op de site zelf veel te lang.


    16 juli 2006 om 14:57
    Arnoud Rademaker

    Ach, moet je het daar dan van hebben? Lekker simpel. De concurrentie zal je spoedig inhalen met een nog mooiere meid!

    Arnoud


    16 juli 2006 om 14:58
    Ulco

    Toch is ze niet echt hoogblond hoor… 😉


    16 juli 2006 om 19:09
    Paul van Veenendaal

    Een doorklikratio van 62% (494 bekeken, 304x doorgeklikt) zo doet je dat mensen trekken 😉


    16 juli 2006 om 19:38
    Arnout Veenman

    Jammer dat de video zo lang is, een gemiste kans naar mijn idee, bezoekers zijn het na een tijdje zat en klikken dan weg. Als de video tijdig zou zijn afgelopen, zouden bezoekers eerder geneigd zijn om ook nog door de website zelf te bladeren.


    16 juli 2006 om 20:03
    nikao

    toch weer leuk gedaan 🙂


    17 juli 2006 om 02:42
    Peter Bonjernoor

    @Arnout – als de video tijdig zou beginnen zou het ook al schelen. Toen er na een minuut nog steeds niets te zien was heb ik heb weer weggeklikt… 😉


    17 juli 2006 om 04:32
    rjmvandiepen

    Het idee is leuk maar het moet wel bij je passen als bedrijf. Ik vind de dame prachtig om te zien maar de uitvoering toch een beetje ordinair overkomen.


    17 juli 2006 om 04:41
    nikao

    @peter Bonjernoor; exactly.. ik ben ook afgehaakt.. de teaser was leuk en het idee is ook goed, maar uitvoering alleen wat minder helaas.

    Maar goed, de uitwerking en de traffic is daar … 😉


    17 juli 2006 om 08:24

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!