Kijk, zo doet je dat. Mensen naar je website trekken.

16 juli 2006, 14:31

Je laat een gefrustreerde director een commercial maken met een meedenkend, hoogblond bikinimodelletje, zet de helft van het resultaat als teaser op YouTube en laat de halve wereld doorklikken naar het complete filmpje, op je website.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

10 Reacties

    Wouter

    Leuk filmpje 🙂


    16 juli 2006 om 14:50
    evroekel

    Ik zag hem gisteren voorbij komen. Genereerd zeker traffic, vond alleen de video op de site zelf veel te lang.


    16 juli 2006 om 14:57
    Arnoud Rademaker

    Ach, moet je het daar dan van hebben? Lekker simpel. De concurrentie zal je spoedig inhalen met een nog mooiere meid!

    Arnoud


    16 juli 2006 om 14:58
    Ulco

    Toch is ze niet echt hoogblond hoor… 😉


    16 juli 2006 om 19:09
    Paul van Veenendaal

    Een doorklikratio van 62% (494 bekeken, 304x doorgeklikt) zo doet je dat mensen trekken 😉


    16 juli 2006 om 19:38
    Arnout Veenman

    Jammer dat de video zo lang is, een gemiste kans naar mijn idee, bezoekers zijn het na een tijdje zat en klikken dan weg. Als de video tijdig zou zijn afgelopen, zouden bezoekers eerder geneigd zijn om ook nog door de website zelf te bladeren.


    16 juli 2006 om 20:03
    nikao

    toch weer leuk gedaan 🙂


    17 juli 2006 om 02:42
    Peter Bonjernoor

    @Arnout – als de video tijdig zou beginnen zou het ook al schelen. Toen er na een minuut nog steeds niets te zien was heb ik heb weer weggeklikt… 😉


    17 juli 2006 om 04:32
    rjmvandiepen

    Het idee is leuk maar het moet wel bij je passen als bedrijf. Ik vind de dame prachtig om te zien maar de uitvoering toch een beetje ordinair overkomen.


    17 juli 2006 om 04:41
    nikao

    @peter Bonjernoor; exactly.. ik ben ook afgehaakt.. de teaser was leuk en het idee is ook goed, maar uitvoering alleen wat minder helaas.

    Maar goed, de uitwerking en de traffic is daar … 😉


    17 juli 2006 om 08:24

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!