Vrouwen en weblogs

17 mei 2006, 18:23

http://www.viva.nl/

weblog.pcm.nl

http://www.cosmopolitan.nl/weblog/

http://www.vrouwonline.nl/_Interactive/Weblog/

http://www.huffingtonpost.com/arianna-huffington/magazines-and-the-interne_b_20391

http://www.mediaonderzoek.nl/comments.php?id=617_0_1_0_C

http://tweakers.net/nieuws/29093

http://www.planet.nl/planet/show/id=118880/contentid=429011

http://vrouw.blog.nl/

http://moeders.blogo.nl/

http://shoppen.blogo.nl/

http://www.womenontheweb.nl/weblog/

http://72.14.203.104/search?q=cache:bkw7NGGQgm8J:vrouwentijdschriften.nl/pdf/verslagdebat1612.pdf+vrouwenbladen+Linda&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=6

Het Persmuseum organiseerde op 16 december jl. in De Balie een prikkelend debat over vrouwenbladen op internet. Onder leiding van Koos de Boer (hoofd Corporate Communication Sanoma Uitgevers) discussieerden Matthias Boswinkel (uitgever Jongeren/Glossies van Sanoma Uitgevers), Lenny Gerdes (hoofdredacteur CosmoGIRL!) en Jolanda de Jonge (strategy director OMD Nederland) over dit onderwerp.Aan de orde kwamen vragen als: wat maakt internet voor lezers interessant, waarom willen lezers bij een community horen? Wat maakt dat ze soms liever chatten dan met de buurvrouw praten? Zijn lezers op internet nog wel mensen of zijn het vooral interessante getallen? En valt met die getallen dan iets te verdienen? Wat wordt de toekomst van vrouwenbladen?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!