Elon Musk wordt steeds controversiëler en Tesla verschijnt daarmee in de media als Kop van Jut. Maar hoe beïnvloedt de nieuwe positie van Musk het merk Tesla? Ik heb alles uitgebreid op een rijtje gezet.
In de wereld van het bedrijfsleven wordt er veel waarde gehecht aan netwerken. Als marketingmanager word je bijvoorbeeld vaak benaderd door bedrijven die hun producten of diensten willen aanbieden. Wat vaak gepaard gaat met lunches, evenementen en cadeaus. Maar wat gebeurt er als je van baan verandert of je functie aanpast? Het verschil tussen transactionele en oprecht gemeende relaties wordt dan plotseling pijnlijk duidelijk.
42% van de Nederlandse consumenten verwacht dat personalisatie ervoor zal zorgen dat de juiste producten en diensten naar hen komen, in plaats van andersom.
In de voortdurende strijd om een sterke positie bij de customer interface, worden de kaarten dit jaar weer opnieuw geschud, met dank aan artificiële intelligentie. Wie zijn de winnaars en hoe ga je als bedrijf zelf inspelen op deze ontwikkelingen?
Meer dan 60% van de online shoppers geeft aan te veel berichten te ontvangen over hun bestelling. Maar waar ligt de grens? Welke updates voegen waarde toe? En welke zorgen voor onnodige ruis? Voor marketeers en e-commerce professionals ligt hier een gouden kans om hun klantcommunicatie te verbeteren en de klantreis effectiever in te richten.
De vraag hoe je je merkarchitectuur slim inricht, is belangrijk geworden in de digitale tijd. Er kan meer en er gebeurt meer. Maar wanneer is welke benadering slim? Dat zocht ik uitgebreid voor je uit!
Bonk. Deze titel schreef ik zojuist met de ellebogen. Sorry, maar ik wilde even je aandacht. De aanleiding: regelmatig kom ik de term Performance Branding tegen (of varianten, zoals Brandformance). Maar dit concept rammelt aan alle kanten.
Online is er veel te doen om de rebranding van Jaguar. Het is niet voor het eerst dat een rebranding tot flinke discussies leidt. Terecht, want meestal is het geen goed idee.
We staan aan de vooravond van een ‘paradigm shift’. Het speelveld verschuift van Customer Experience naar Customer Transformation: een focus op het verbeteren van welzijn, geluk en gezondheid van klant en medewerker.
Google’s intensieve moderatiebeleid is gericht op het behouden van de betrouwbaarheid van het reviewplatform. Dit heeft directe gevolgen voor ondernemers, zeker nu reviews steeds meer invloed hebben op AI-gestuurde SEO-functionaliteiten.
Tijdschriften zijn niet alleen springlevend, maar kunnen ook een missie uitdragen die verder reikt dan papier. Wie de kracht van merken begrijpt, ziet dat de toekomst van tijdschriften glanst als nooit tevoren.
Door in populaire games de gaming en creator community te stimuleren om groente leuker te maken beïnvloedt Knorr samen met The Invaders de perceptie van miljoenen gamers wereldwijd.