Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Weinig conversies met Google Ads? Ontdek de kracht van een portfoliostrategie

Haal je relatief weinig conversies met jouw Google Ads campagne? Probeer het eens met een portfoliostrategie.

Hoe interim communicatiespecialisten resultaten halen met video

Organisaties geloven in de kracht van video maar wat bereik je er nu echt mee? Interim en freelance communicatiespecialisten Pauline Steerneman en Renée Reijers delen hun video-ervaringen.

Influencer marketing schudt generatiegrenzen op

Influencer marketing verandert door onder andere de omarming van alle leeftijden met een piek in 40 tot en met 59 jaar. Het lijkt erop dat deze marketingstrategie eindelijk volwassen is geworden.

Marketeers: zie je merk niet als bezit, maar als vermenigvuldiger

Stel, je wilt je CEO of CFO ervan overtuigen om meer in jullie merk te investeren. Dan ligt het voor de hand een merk als een bezit te zien. Want hoe groter je investering, hoe groter je bezit. Maar het merkeffect verkoop je beter als 'vermenigvuldiger'.

Purpose: De norm voor concurrentievoordeel en impact

In de snel evoluerende marketingwereld staat één vraag centraal: waarom? De purpose. Waarom doet een organisatie wat het doet. En hoe vertaalt zich dit naar waarde voor zowel klanten als de organisatie zelf?

Webinar ‘NIMA B in One Hour’ kletst je in een uur door de lesstof

Op woensdag 17 april van 12.00 tot 13.00 uur kunnen marketingprofessionals, sales executives, ondernemers en iedereen die ‘er weleens over dacht’ inschakelen bij een unieke webinar over misschien het meest bekende marketingdiploma van Nederland.

Sales geeft niet om je leads, marketeer

Leads die door marketeers worden gegenereerd, zijn niet automatisch van hoge waarde voor het salesteam. De marketeer houdt te weinig rekening met de kwaliteit en de koopbereidheid van de verworven leads.

NIMA Community in actie: Wicked problems en huilende indianen in Leiden

Een onthullend verslag van de NIMA community Brein en Gedrag: read and learn!

Customer Value Management; het verschil tussen waarde en prijs

Wanneer de waarde niet duidelijk zichtbaar is, kan je het de klant niet kwalijk nemen dat deze er niet voor wil betalen. Zeker niet in B2B.

BCE24: ‘De echte uitdaging nu is de privacykwestie’

Elise Kop is Crossmedia Consultant bij Mediahuis. Zij helpt de bezoekers van het ‘Branded Content Event’ editie 2024 hoe jongeren te bereiken: ‘Duik met ons in de GenZ-vibes!’

Op gelul bouw je geen merken

Merkonderzoek is duur, ingewikkeld en levert niets op. Nemen we aan.

Aan jezelf verkopen wat je naar buiten levert

Programma over persoonlijk leiderschap leert je vragen stellen aan je belangrijkste stakeholder en voorkomt zo 'marketing-kortsluiting'.