Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

OBI4wan, Spotler Nederland en Squeezely samen verder als één organisatie

Spotler NL is een een data driven marketing software provider voor de Nederlandse markt.

Eerste stap naar consistente vergelijking prestaties retail media gezet

IAB Europe zet met de publicatie van concept-standaard eerste stap naar consistente meting van prestaties retail media.

Hoeveel koop je in bij een productintroductie?

Vrijwel ieder e-commercebedrijf heeft ermee te maken, toch praten we zelden over voorraadbeheer. Wat gebeurt er als we zeven e-commerceondernemers om een tafel zetten en het gesprek aangaan?

Over de schone kunst van B2B Leadgeneratie

'De echte wizzards zijn de deelnemers. Je moet je voorstellen dat zij als geen ander weten hoe de hazen in een bedrijf lopen, wat wel en niet haalbaar is.'

Digital Heroes wordt OrangeValley voor verdere optimalisatie digitale media

Digital Heroes was al onderdeel van OrangeValley. Met deze stap speelt het bedrijf in op het snel veranderende digitale landschap.

Server side tracking: van third party naar first party

Al jaren wordt er geroepen dat de tijd van eigen dataverzameling is aangebroken.

Welk bedrijf of welk merk leverde de beste marketingprestatie van 2023?

Jouw mening of inval wordt ten zeerste gewaardeerd. Uit de heup en zonder er te lang over na te denken.

Waarom Server Side Tracking in 2024 nog belangrijker zal worden

Betrouwbaardere gegevens, privacy-bescherming, betere online marketing en een snellere website.

Zet je B2B-leadgeneratie op scherp (héél scherp)

Hoe werkt leadmanagement, leadscoring en leadnurturing precies en hoe pas je dat goed toe?

Segmenteren kun je leren (en is misschien minder makkelijk dan je denkt)

Geef je op voor de NIMA Lunchwebinar De Toekomst van Marketing op 5 maart – Segmenteren en Positioneren 2.0 (wel gratis, niet goedkoop)

Marketing Reality Movement heeft een punt

Het aanwijzen van een klantsegment is geen hogere wiskunde, maar het vinden van je total adressable market vereist slimheid en inlevingsvermogen