Yahoo! verhoogt omzet met 132%

15 januari 2004, 09:47

Zoekmachine Yahoo! heeft een top-kwartaal achter de rug, met $75 miljoen winst op $664 miljoen omzet.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

1 Reactie

    media

    De advertentieomzet van Yahoo verdrievoudigde bijna in het vierde kwartaal. Dat wordt in 2004 alleen nog maar meer als onze voorspelling klopt dat het met name de zoekmachines zijn die de budgetten voor zoekmachine marketing zullen binnenhalen. Denk dat ik straks maar eens probeer een paar aandeeltjes Google op de kop te tikken.


    15 januari 2004 om 13:40

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!