Whitepaper: tips voor meer conversie via e-mail #adv

29 september 2020, 12:49

Conversie betekent letterlijk ‘omzetting’. En dat is precies wat je wilt met je mails: je wilt je lezers ‘omzetten’ tot aanmelders voor je event, tot downloaders van je document, tot kopers in je webshop of tot lezers op je site. Er is veel waar je aan kunt denken om de conversie van je mailings te verbeteren. En niet onbelangrijk: hoe zet je al deze aspecten zo optimaal mogelijk in. Wat werkt wel en wat juist niet? In dit gratis white paper beschrijft Spotler 21 technieken voor beter scorende e-mails. Benieuwd?

Download het white paper

Spotler ontwikkelt en levert e-mail marketing automation software en helpt meer dan 5.000 gebruikers in Nederland om e-mail marketing en marketing automation effectief in te zetten. Spotler levert hiervoor niet alleen de software, maar ook de services die nodig zijn om succesvol te starten en daarna meer rendement te halen uit deze kanalen.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!