Je bekijkt een artikel van Spotler
partner

[whitepaper] Tips om je mailingstatistieken te verbeteren

14 april 2020, 08:50

Het klinkt zo lekker cliché, maar het blijft een feit: meten is weten en weten is verbeteren. De drie ratio’s waarmee je in de e-mail marketing rekening houdt, zijn op te delen in aflevering, opens en kliks. Niet de meest sexy termen, wel de belangrijkste. De betekenis van deze drie legt Spotler uit in dit nieuwe white paper, inclusief tips en checklist om jouw ratio’s te verbeteren. Een must read voor elke (e-mail) marketeer!

Download het whitepaper

 

Spotler NL ontwikkelt en levert verschillende SaaS-oplossingen. Met Spotler komen klanten snel en gemakkelijk met hun eigen publiek in contact. De innovatieve marketingtechnologie van Spotler stelt klanten in staat om gepersonaliseerde ervaringen te bieden in elke fase van de klantreis. Spotler levert hiervoor niet alleen de software, maar ook de services die nodig zijn om dit succes mogelijk te maken. Ruim 5.000 gebruikers zijn met Spotler NL relevant voor hun doelgroepen.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!