• Mobile
    wordt gesponsord door

Welke telefoons hebben en willen de SXSW bezoekers?

Hoe sterk is de Apple Mafia bij SXSW?

Welke telefoons hebben en willen de SXSW bezoekers?

Voordat we (ik, @woenz en @remcobron) naar SXSW gingen, deden we een inschatting welke telefoons de SXSW bezoekers hadden, en wat de nieuwe zouden zijn. Inschattingen varieerden van 50%-90% iPhone. In dit korte filmpje vraag ik 100 mensen welke telefoon ze hebben, en als het geen iPhone is, welke ze hierna kiezen. Geeft een duidelijke indruk van de state of mind.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 6 reacties op dit artikel

  • Typerend voor de Android fragmentatie. Mensen die dan toch een Android telefoon hebben kunnen slechts de fabrikant benoemen en niet weten om welk model het gaat "Just Android".

    En uiteraard SXSW publiek is ook bepalend bij een 'geeky'r' event zullen de Androids dominanter zijn.

    geplaatst op
  • #Kansloos .... Ik ga een onderzoek doen naar fototoestellen voor personen onder de 6 jaar... ik vemoed dat Fisher Price het goed gaat doen.

    Ignorance is bliss....

    geplaatst op
  • Als je 'ik' voorop zet bij een opsomming van personen zegt dat meestal al genoeg...

    Wat een nietszeggend filmpje en ik mag toch hopen dat hier [advertorial] voorgezet kan worden, want mi. ordinair pluggen van sponsorfilmpje voor PHC

    geplaatst op
  • Als Apple fan leuk om te zien natuurlijk. Maar moet natuurlijk zeker met een korrel zout genomen worden.

    Ben het wel eens met voorgaande reacties dat dit nou niet echt artikelwaardig is. Of beter gezegd. Niet volledig genoeg. Ik zou dan liever een roundup van 10 evenementen zien. Ga het maar eens op de huishoudbeurs vragen bijvoorbeeld. En waarom niet de conclusie van de video in het artikel zetten?

    Wellicht nog een tip voor Vincent. Ik had persoonlijk een mooie teller mee laten lopen in het filmpje met Devices. Veel aantrekkelijker. Dan had je de video ook een flink stuk in kunnen korten.

    Wat me wel opvalt is dat het lang geleden is dat ik positieve reacties op een artikel van Vincent heb gelezen. En dat Vincent al heel lang geen inhoudelijk artikel meer geschreven heeft. Met zijn kennis als 'Innovader' kan hij wel meer op Marketingfacts dan dat hij nu laat zien.

    geplaatst op
  • @mike @elskamp @maurice ik vond het een filmpje met een glimlach. Jammer dat het niets voor jullie is of het als een sponserfilm ziet.

    @mike de teller me laten lopen was leuk geweest maar het kostte @remcobron al tijd genoeg om het zo te knippen.

    En als je inhoudt wil dan kijk even naar Dell & social media filmpje, lijkt me wel inhoudt of kijk op http://sxsw2012.yubby.com met veel interessante 'content". Wat vind je dat ik moet publicieren?

    geplaatst op
  • Vincent, nooit genoegen nemen met een half product als je weet dat je er niet tevreden mee gaat zijn. Jij bent het wel met deze video. Dus mooi zo laten.

    SXSW-kanaal op Yubby staan mooie video's bij inderdaad. Ik vind dat je de diepgang moet opzoeken. Dat kanaal en de video's dienen voor jou om veel ingangen te creeren. Maar hier op Marketingfacts verwacht ik een betoog over wat er speelt en wat wij er mee zouden moeten. De learnings. De strategie voor bedrijven die op SXSW iets willen bereiken.

    Dat mis ik nu.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.