Webinar terugkijken: Klantdata centraal beheren voor relevante communicatie #adv

3 maart 2016, 13:30

Webinar: Klantdata centraal beheren voor relevante communicatie

Als marketeer weet je vaak niet goed wat de afdeling Klantenservice doet. Dat kan ertoe leiden dat een klant een commerciële nieuwsbrief ontvangt met een aanbieding voor een internetbundel voor €20 per maand, terwijl diezelfde klant er net een voor €30 heeft afgesloten via de afdeling Klantenservice. Dit soort blunders voorkom je door overzicht te creëren in alle klantdata, ongeacht in welk systeem deze opgeslagen zit. Hoe doe je dat? Bekijk dit webinar!

In de video van ca. 30 minuten hoor je:

  • Wat Customer Experience Management precies inhoudt;
  • Hoe ver organisaties op dit moment al zijn met Customer Experience Management;
  • Wat Customer Experience Management kan betekenen voor jouw organisatie;
  • Hoe je je bedrijfsapplicaties moet inrichten om een succesvolle Customer Experience Management-strategie uit te rollen.

Voor het bekijken van de video vragen we je enkele gegevens achter te laten. Daarna ontvang je de link naar de video in je inbox!

Ja, dat wil ik

GX Software is hét softwarebedrijf voor organisaties die digitale kanalen persoonlijk willen maken. Wij ontwerpen, regisseren en leveren de beste persoonlijke digitale ervaringen. Dit doen wij voor organisaties waar de klant centraal staat en waar support en service delivery processen van groot belang zijn. Onze software is daadwerkelijk in staat om bezoekers te identificeren, met hen te interacteren én over alle kanalen te integreren. Make digital personal.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!