Webinar terugkijken: Klantdata centraal beheren voor relevante communicatie #adv
Webinar: Klantdata centraal beheren voor relevante communicatie
Als marketeer weet je vaak niet goed wat de afdeling Klantenservice doet. Dat kan ertoe leiden dat een klant een commerciële nieuwsbrief ontvangt met een aanbieding voor een internetbundel voor €20 per maand, terwijl diezelfde klant er net een voor €30 heeft afgesloten via de afdeling Klantenservice. Dit soort blunders voorkom je door overzicht te creëren in alle klantdata, ongeacht in welk systeem deze opgeslagen zit. Hoe doe je dat? Bekijk dit webinar!
In de video van ca. 30 minuten hoor je:
- Wat Customer Experience Management precies inhoudt;
- Hoe ver organisaties op dit moment al zijn met Customer Experience Management;
- Wat Customer Experience Management kan betekenen voor jouw organisatie;
- Hoe je je bedrijfsapplicaties moet inrichten om een succesvolle Customer Experience Management-strategie uit te rollen.
Voor het bekijken van de video vragen we je enkele gegevens achter te laten. Daarna ontvang je de link naar de video in je inbox!