Webinar terugkijken: De ergste blunders in klantcommunicatie #adv

24 februari 2016, 09:30

Een aantrekkelijke kennismakingskorting, terwijl je al jaren klant bent en het dubbele betaalt. Of aangesproken worden als ‘meneer Ridder’, terwijl je mevrouw Ridder bent. Deze fouten komen vaak voor, omdat je als marketeer niet alle klantdata van aparte kanalen tot je beschikking hebt. In dit webinar legt GX Software daarom uit hoe je klantdata uit verschillende systemen ontsluit in één centraal klantprofiel.

In de video van ca. 30 minuten hoor je:

  • Wat Customer Experience Management precies inhoudt;
  • Hoe ver organisaties op dit moment al zijn met Customer Experience Management;
  • Wat Customer Experience Management kan betekenen voor jouw organisatie;
  • Hoe je je bedrijfsapplicaties moet inrichten om een succesvolle Customer Experience Management-strategie uit te rollen.

Voor het bekijken van de video vragen we je enkele gegevens achter te laten. Daarna ontvang je de link naar de video in je inbox!

Ja, dat wil ik

GX Software is hét softwarebedrijf voor organisaties die digitale kanalen persoonlijk willen maken. Wij ontwerpen, regisseren en leveren de beste persoonlijke digitale ervaringen. Dit doen wij voor organisaties waar de klant centraal staat en waar support en service delivery processen van groot belang zijn. Onze software is daadwerkelijk in staat om bezoekers te identificeren, met hen te interacteren én over alle kanalen te integreren. Make digital personal.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!