Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Wat hebben een gitaar en marketingtechnologie gemeen? #adv

5 oktober 2018, 08:55

Hoe komt het dat dezelfde marketingtechnologie bij het ene bedrijf duurzaam wordt ingezet en bij het andere bedrijf enthousiast wordt gekozen, ingevoerd en… weer afgevoerd? Husky leert je dé tips en valkuilen bij het inzetten van marketingtechnologie in jouw team en gebruikt hiervoor een basgitaar en jazzpop.

Bestel je tickets

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief