Vragen aan Seth Godin

6 juli 2005, 07:33

Vanavond spreekt Seth Godin in het Amsterdamse Werktheater voor 400 gelukkigen op de extra ingelaste 212amsterdam. De pers mag om 19.00 uur een half uurtje vragen stellen aan Seth Godin. Ik mag zelfs de eerste vier vragen stellen van Jorn en Paul!

Ik vind het op mijn beurt weer leuk om een stuk of twee vragen te stellen namens de lezers van marketingfacts. Dus kom maar door met die interessante en brandende vragen, dan zoek ik er een paar leuke uit!

Categorie
Tags

13 Reacties

    Bas

    TV is altijd een interruptie medium geweest. Met digitale TV en TV on demand worden die mogelijkheden kleiner en kleiner en zal men dus uiteindelijk naar permissie marketing toe moeten. Ziet hij daar mogelijkheden toe en hoe zal deze ontwikkeling volgens hem gaan?


    6 juli 2005 om 08:17
    Nick

    Ik ben benieuwd wat hij de beste internetretailer vindt. De meeste e-commerce sites blinken niet uit in de kunst van het verkopen, maar zijn veredelde bestellijsten. Wie heeft het volgens hem wél begrepen?


    6 juli 2005 om 08:19
    Paul

    Ben benieuwd hoe hij de Search markt over 3 jaar ziet en welke rol de big3 (Y!, GOOG en MSN) hierin gaan spelen.

    * Y! product en media (search) portal

    * GOOG Search specialist en ontsluiter van content in de breedste zin des woords

    * MSN besturingssysteem/desktop Search specialist?


    6 juli 2005 om 08:24
    jorrit

    ziet hij zichzelf als merk?


    6 juli 2005 om 08:41
    Jonathan Marks

    What does Seth think of the podcasting hype? Isn’t it just a transition technology to help get streaming audio onto a new type of device – a combination of mobile and Digital Multimedia Broadcasting?


    6 juli 2005 om 08:56
    Johan Schipper

    Does he think that mobile commerce will be a succes in America and Europe?


    6 juli 2005 om 09:23
    punkey

    What’s the best trick/case/oneliner to sell a purple cow if your client wants a regular one, even though he feels he needs a purple one, but is afraid to?


    6 juli 2005 om 09:24
    media

    Hoe overtuig je een traditionele adverteerder om verder te kijken dan GRP’s en een rondje dabladen en te investeren in interactieve marketing?


    6 juli 2005 om 11:57
    Gert Jan

    Helaas waren idd de inschrijvingen vergeven maar kunnen we streaming meekijken of maakt iemand er ff een podcast van, zouden wij leuk vinden, wou dit al ff aan 212 amsterdam vragen maar kan geen contact info vinden.


    6 juli 2005 om 11:58
    niels

    @ Gert Jan.

    jorn punt moraal at frisidee punt nl weet er meer van


    6 juli 2005 om 12:29
    paul

    Hallo, Ik zit nu op het toneel van het werkteater en ik heb een verbinding met internet. Ik zou zeggen neem je laptop mee en probeer het of je ook verbinding krijgt in de zaal.


    6 juli 2005 om 12:38
    edouard

    Kan iemand die daar al is op de lijst van aanwezigen kijken of ik er op sta? Heb geen bevestiging whatsoever gehad…;-(


    6 juli 2005 om 13:10
    media

    Welke vragen heb je nu gesteld Niels?


    7 juli 2005 om 07:25

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief