Je bekijkt een artikel van Copernica
partner

Voormalig deliverability expert Hotmail.com op Copernica Summit #ADV

12 augustus 2015, 12:30

Paul Midgen, voormalig Senior Program Manager bij Hotmail.com, verzorgt op het Copernica Summit van 15 september in het Media Plaza, Jaarbeurs Utrecht, een keynote over email deliverability.

Paul Midgen, voormalig Senior Program Manager bij Hotmail.com, verzorgt op het Copernica Summit van 15 september in het Media Plaza, Jaarbeurs Utrecht, een keynote over e-mail deliverability. Bij Hotmail.com was hij verantwoordelijk voor de verwerking van alle inkomende e-mail (inbound delivery) en het antispambeleid. Paul spreekt tijdens het ochtendprogramma dat e-mail deliverability als thema heeft. Dagvoorzitter van het Copernica Summit is Ronnie Overgoor (7 Ditches TV).

Wereldwijd worden er ruim 250 miljard e-mails per dag(!) verstuurd waarvan bijna 50 procent uit spam bestaat. Tijdens zijn keynote legt e-maildeliverability-expert Paul Midgen uit hoe ISP’s hiermee omgaan. Hoe classificeren zij e-mailberichten als relevant voor de ontvanger en welke als spam? Kennis van de werkwijze van ISP’s is van cruciaal belang voor e-mailmarketingsucces. Hoe meer e-mails in de inbox belanden, hoe hoger het aantal opens, kliks en conversie.

Naast Paul Midgen spreken Feike Wierda (operations manager, Copernica), Greg Kraios (CEO, 250ok) en Fokke Dekker (customer succes manager, Copernica) tijdens deze speciale thema-ochtend. Fokke Dekker gaat in op de uitdagingen van steeds grotere en gecompliceerde datasets en de noodzaak van relevant en persoonlijk communiceren met de doelgroep. Feike Wierda en Greg Kraios vertellen over wat e-mailmarketeers kunnen doen om hun deliverability te optimaliseren.

Ruim vijftien kennissessies in middagprogramma

Het middagprogramma kenmerkt zich al vijf edities als een waardig kennisevent. Ruim 700 marketeers laten zich tijdens het Copernica Summit inspireren door de laatste trends en best practices op e-mailmarketinggebied. In de week van 17 augustus wordt het volledige programma bekend gemaakt. Klik hier voor meer informatie over het Copernica Summit.

Het Copernica Summit groeide in 2014 met 33 procent qua bezoekers. Ook dit jaar verwacht Copernica een toename in het publiek en raadt geïnteresseerden dan ook aan om zo snel mogelijk aan te melden. Toegangstickets bedragen 75 euro; Copernica-gebruikers kunnen zich kosteloos aanmelden voor het Summit.

Copernica is marketing-software met functionaliteiten voor e-mailmarketing, websites, mobile en geautomatiseerde campagnes. Dagelijks maken meer dan 5.000 marketeers gebruik van deze diensten. De software integreert met vrijwel alle CMS-systemen, e-commerce platformen en CRM-software.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!