Volkswagen NIET betrokken bij Polo commercial?

26 januari 2005, 09:50

Volkswagen NIET betrokken bij polo commercials?Was er de laatste dagen nog onduidelijkheid over de betrokkenheid van Volkwagen bij de op internet populaire commercial ‘small but tough’, inmiddels is de kogel is door de kerk. Volkwagen onderneemt juridische stappen tegen de maker van de commercial de 35-jarige Stuart Fryer.

Stuart’s reactie? “I don’t want to offend people, I just want to make advertisements. I wanted to show it to the Saatchis and BBHs of this world. Little did I know that the advert that I made would be sent out on the internet and create such a fuss – it’s shocked me.

Tja, furore willen maken bij reclamebureau’s, maar de kracht van internet en weblogs niet kennen, da’s vragen om moeilijkheden 😉

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Blue__

    Gister al zappende kwam het voorbij op RTL Boulevard en dat bewijst wel hoe goed ze dit bij VW hebben aangepakt. Coverage, kritiek, herrie, lawaai: wat wil je nog meer?


    26 januari 2005 om 10:20
    christcoolen

    Die Stuart Fryer heeft zichzelf in ieder geval aardig weten te profileren… 🙂

    Ik zou zeggen: geef die man een baan en tref een voor beide partijen schappelijke schikking (al vind ik dat VW door al gratis publiciteit eigenlijk helemaal geen schikking meer nodig heeft).


    26 januari 2005 om 12:52

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!