Vervolgcampagne Citroen schiet opnieuw tekort

22 januari 2004, 15:34

Helaas heb ik het opnieuw moeten constateren. Ondanks dat concept en styling er goed uit ziet faalt Citroen, net als in de C2 campagne, opnieuw in het fulfilment van het geheel. Dit keert betreft het de Mijn Citroen omgeving van Citroen.

Een drietal voorbeelden:

Voorbeeld 1:

Ik ontvang een fraai vormgegeven email van Citroen waarin MijnCitroen wordt aangekondigd. Inloggen met mijn userid en wachtwoord leidt echter tot een foutpagina op Citroen.nl (en dat ligt niet aan mijn inloggegevens, ik heb het namelijk ook met andere userid’s geprobeerd.

Voorbeeld 2:

Ik vraag een nieuw wachtwoord aan, krijg een bevestiging via email en probeer vanuit de email mijn wachtwoord te wijzigen. Helaas leidt de pagina tot de bekende errorpagina in de browser.

Voorbeeld 3:

Inloggen lukt wel via citroen.nl. Dus ik ben binnen. Heb de dealers geprobeerd en mijn gegevens te wijzigen. Beiden leiden tot de foutpagina zoals in voorbeeld 1.

Helaas en doodzonde. Dit is een tweede keer dat ik afhaak.

Zie ook de eerdere berichtgevingen in Mediafact v.w.b. de C2 campagne.

Citroen wint Adfo Web bannercompetitie

Citroen blijft klasse apart

Wie geinteresseerd is in de screendumps moet maar even mailen.

Edwin Duys
Social Media & Online Markeitng Realist | Mede-oprichter Saristos bij Saristos

Dol op het bedrijfsmatig toepassen van online marketing en social media. Mede-oprichter en partner van Saristos, realisten in online marketing en social media. Mijn drijfveer is bedrijven te helpen om door middel van content marketing via social en digitale media gekwalificeerde potentiële klanten (leads) te genereren. Je kunt mij zakelijk volgen via Twitter en met mij connecten via LinkedIn

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!