Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Van Persona’s naar realtime Personalisatie: hoe doe je dat? #adv

13 april 2018, 07:30

Binnen een paar jaar vindt meer dan 85 procent van de klantcontacten digitaal plaats en is customer experience belangrijker dan product en prijs. Hoe hou je binding met je klant en blijf je de klant het gevoel geven zich ’thuis’ te voelen? Voldoet het werken met persona’s dan nog wel of moeten we nog een stapje extra zetten? Kom luisteren naar de sessie van Matthias Meijer van E-spirit op de Multichannel Conference op woensdag 18 april.

Schrijf je snel in!

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!