Je bekijkt een artikel van BBP
partner

Trends en strategieën voor de commerce marketeer #adv

BBP
8 augustus 2016, 11:00

Met zo veel shoppingkanalen is het een uitdaging voor de commerce marketeer de juiste content naar de juiste klant op het juiste moment te krijgen. Daarbij moeten ze, voor het ontwikkelen van creatieve campagnes, middelen reserveren om het gehele proces te automatiseren en te optimaliseren om zo de personalisatie effectiever te maken.

Deze whitepaper biedt inzichten over het maken van gepersonaliseerde campagnes met behulp van de nieuwste automatiseringstools, de waarde van retargeting, responsive design technieken en nog veel meer. Ook tref je een aantal voorspelling van verschillende Commerce Guru’s, waaronder;

  • Gepersonaliseerde strategieën zullen geavanceerder worden.
  • Shoppers blijven zowel de online als in-store experience samenvoegen.
  • De druk om sociale recht te versnellen en de concurrentie te verzwaren krijgen.

Download The Top Trends 2016 rapport

Wij zijn een onafhankelijk B2B-mediabedrijf en al ruim 10 jaar gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richten wij ons op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en in customer contact centers. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met een leidend global congres en een drietalige website een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Samenwerking met branchepartijen zoals verenigingen en associaties, is een kerncompetentie van BBP Media.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!