Tom Barten (Changing Life): “Het gaat om stabiliteit, mentaal en spiritueel”

3 januari 2017, 13:00

Voor fitgirls en fitboys. Voor mensen met het perfecte lijf óf nog niet. Voor iedereen die zich ‘lekker’ wil voelen: in shape en mindfull. Changing Life-oprichter Tom Barten wil in positieve zin het leven van veel mensen veranderen en anderzijds aanvoerder zijn van verandering in de gehele maatschappij. In deze aflevering van Timeline staat het verhaal van Tom centraal.

De sleutel tot een fitte levenstijl

Op de website van Changing Life Hub staat ‘alles onder één dak om de beste versie van jezelf te worden’. Maaltijden (Doormeals), kleding (FRVR), fitnessproducten (FORE Lifestyle), een gym, coaches en – waar het misschien wel allemaal mee begon – een Personal Body Plan op maat.

Een platform dat mensen helpt om te transformeren? Tom: “Gedrag, voeding, training en herstel. Dat is de basis geweest van mijn bedrijf. Die elementen stonden centraal. Maar wat voor mij werkt, hoeft niet voor iedereen te werken.”

Fit zijn is een van de onderdelen van een gezonde levenstijl. Tom: “Het gaat ook om het vinden van harmonie. Voor mij gaat het om stabiel zijn. Mentaal en spiritueel.”

Tom wil dat je ook bezig bent met het ‘waarom’. Waarom wil je veranderen? Waarom begin je aan de ontdekkingsreis naar jezelf?

One-stop-shop

Het creëren van een one-stop-shop én dit platform internationaal verspreiden zijn zijn doelen. “Je kunt hier alle tools kiezen die je nodig hebt in je leven. Wij willen de early-adaptors bereiken, zodat zij het verder kunnen delen.”

Dit interview was eerder te zien op 7ditches.tv.

Ronnie Overgoor
Directeur/eigenaar bij 7DTV

Als genomineerd dagvoorzitter van het jaar behoort Ronnie tot de top van Nederland. Met zijn energiek enthousiasme, aanstekelijke humor, scherpte en ontspannen interactie scoort Ronnie consequent zeer hoge ogen op congressen, evenementen en award uitreikingen. Daarnaast is Ronnie een interviewer met een eigen stijl. Hij is voorbereid, nieuwsgierig en switcht razendsnel tussen serieuze vragen en scherpe humor. Hij houdt van open en echte gesprekken, waarbij hij degene die hij interviewt altijd in zijn of haar waarde laat. Scherp, maar altijd met respect als vangrail. Ronnie heeft meer dan tien jaar ervaring in het interview vak, op het podium voor live publiek als ook voor de tv camera’s van bijvoorbeeld 7DTV.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!