Toch borduren voor Autotrack
Zaterdag avond in Kassa een item over de Autotrack reclames. Kassa plaatste (flauw..) zelf autos op de site, en ging vervolgens de tegenprestatie innen. De reactie van Autotrack:
“De medewerkers van Autotrack reageren heel sportief en geven ruiterlijk toe dat er dus wel gesjoemeld kan worden met de tweedehands auto’s op de site. Als weerwoord vertellen zij echter wel dat zij instaan voor 95% van de auto’s op de site. Deze auto’s komen uitsluitend van autodealers waarmee zij waterdichte afspraken hebben gemaakt.”
Maar helaas.. . Ik zie graag de geborduurde nachtwacht tegemoet.
Hoewel ik de actie van Kassa flauw vond, vond ik het wel heel raar dat Autotrack niet vermelde dat het alleen om auto’s via autobedrijven ging! Raar, je introduceert een campagne waarvan je weet dat die opvallen is enzo, maar je zet er niet bijdat het van bedrijven is (of je doet het ook voor consumenten)
Inmiddels een reactie van Autotrack: het blijkt een typevout te zijn. Doet niets af aan de fout, dus ik wil die nachtwacht zien!
Nou, die mogen blij zijn dat het niet om het panorama van Mesdag gaat….
Jongens, get a life! Iedereen ziet dat dit een type-fout is (Maarten kan er ook wat van trouwens met z’n “typevout”)
Typfout schrijf je zonder ‘e’, MXM 😉
Typefout schrijf je wel degelijk met een ‘e’. Zie http://www.vandale.nl en http://www.woordenlijst.org. 😉
Ik heb ook een foute kilometerstand gevonden, ik kwam er helaas pas achter dat het fout was toen ik de auto bij de autohandelaar ging bekijken. Zeer teleurstellend als een auto ineens 100.000 kilometer meer heeft gereden. Dus weet iemand de naam van de productmanager die in de advertentie beloofde de nachtwacht te borduren? De muur hier is namelijk nog behoorlijk kaal… ik zou haar graag van een mailtje voorzien..
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!