TiVo: Mediastorm in wording?

21 november 2004, 08:34

TiVo: mediastorm in wording?Bij het nieuws dat TiVo ad-skipping gaat voorzien van reclame, is het ook interessant om te zien hoe het nieuws zich heeft verspreid. Als eerste opgepikt door Matt Haughey van PVRblog, waarna het zich snel verspreidde. Toen een dag later Slashdot volgde, was er geen houden meer aan. Het Tivo verhaal werd door ‘de Pers’ groot(s) gebracht.

Church of the Customer maakt duidelijk hoe dat precies in zijn werk ging, stelt de vraag ‘Is TiVo the next Kryponite?’ en waarschuwt TiVo voor de risico’s die zich vormen. Een van de adviezen die ze TiVo geven: start een eigen blog!

Alex, opnieuw bedankt voor de linktip!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    at

    Yep, ook kranten doen daar vrolijk aan mee. Zelfs het NRC plaatste recent een artikel van Venturo zonder bronvermelding maar ook hyped nam recent Venturo nieuws over de belanstelling van Trader voor QXL Ricardo. Deze week nog gebeld door SBS, men had interesse in het artikel over van de Laan en het plan voor een semicommercieel net; waar het vandaan kwam. Inderdaad had men een item die avond maar zonder Venturo als afzender. Ook Emerce heeft daar een handje van. In het begin tipte ik deze site nog weleens maar daar ben ik meegestopt. Jammer…


    21 november 2004 om 09:13

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!