The Social Customer Manifesto

The Social Customer Manifesto

Als The Cluetrain Manifesto de knal was die de wereld wakker schudde, dan is volgens kenners, dit zijn echo.

The Cluetrain Manifesto staat op mijn lijstje van te lezen boeken voor de kerstdagen (met dank aan Jeroen). Cluetrain gaat over het aangaan van de dialoog met de consument door grote organisaties. En ondanks het feit dat het boek al jaren oud is, is het nog steeds actueel. Of moet ik zeggen, door de toenemende populariteit van weblogs actueler dan ooit?


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.