The Big Moo

25 september 2005, 05:16

The Big MooToen ik eerder deze week een email kreeg van Roy van Veen met de vraag of ik al een recensie-exemplaar had van Seth Godin’s The Big Moo, moest ik even goed nadenken. Seth Godin? The Big Moo? Ik had net KnockKnock en Who’s There? gedownload maar deze kende ik nog niet. Had ik iets gemist?

Roy heeft me een exemplaar toegestuurd (waarvoor dank!) en ik ga het vandaag maar eens lezen. Een klein handzaam boekje waarin 33 businessdenkers als Alan Webber (Fast Company), Dave Balter (Bzz-Agent), Guy Kawasaki (Garage.com), Tom Peters en natuurlijk Seth Godin hun beste ideeen beschrijven. Het boekje is vanaf 20 oktober verkrijgbaar bij iedere boekhandel (in de VS?) en alle opbrengsten gaan naar een aantal goede doelen. Roy heeft op zijn weblog een korte samenvatting en nodigt mensen uit het boek alvast te bestellen via Amazon.

Toeval of niet, een dag na Roy’s email ontving ik een linktip van Miel van Opstal. Hij verwees me naar Customer World waar wordt verwezen naar Remarkabalize, een nieuw samenwerkingsverband van een 33-tal businessdenkers.

Houd ‘m in de gaten, die kleine kale!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!