Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.
Als het niet zo in en in triest was zou ik het grappig vinden.
Dit is nou echt een weerspiegeling van onze maatschapij.
Zag net op RTL Boulevard een partij van 1 miljoen nep-nikes en adidas voorbij komen. De LPF wil die naar Pakistan sturen, maar dat mag wettelijk niet volgens de Stichting Namaakbestrijding. Nu heeft de LPF om een uitzondering gevraagd. Mooi gebaar, maar volgens de Samenwerkende Hulp Organisaties zitten ze in Pakistan niet om schoenen verlegen dus zijn de transportkosten ervan slecht besteed geld.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!