Telegraaf lanceert gamesite GameToday.nl

22 november 2005, 06:38

De Telegraaf start vandaag met haar nieuwe gamesite, GameToday genaamd. De site, gericht op volwassen gamers, zal haar lezers dagelijks onafhankelijk nieuws en achtergrondinformatie brengen over games en alles wat daar mee te maken heeft.

Online gamen is big business. Uit het eerder deze week gepubliceerde rapport van Intel blijkt dat 40% van de Nederlanders wel eens een spelletje speelt op internet. Het is dan ook niet vreemd dat De Telegraaf maar ook succesvolle weblogs als Flabber, Geenstijl, Retecool zich op deze markt hebben gestort.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    maarten

    Nee, de reden is eenvoudiger: Telegraaf wilde geen roze Hummer als lease auto ter beschikking stellen. GS Media heeft flexibeler arbeids & lease contracten.


    22 november 2005 om 11:13

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief