Successen en missers met de Customer Journey #adv

21 maart 2016, 13:30

Customer Journeys, voor veel organisaties de eerste stap naar een betere klantbeleving. Toch gaat er nog veel mis bij veel customer journey programma’s. Het blijft een feestje van de marketingafdeling, de klant wordt niet bij het traject betrokken, men blijft inside-out denken. Welke valkuilen moet je vermijden en hoe zet je de customer journey succesvol in binnen je organisatie? Deze en andere vragen staan centraal op de bijeenkomst van CX Circle op 5 april met als thema Customer Journeys & Beyond!

Bedrijven als PostNL, AFAS en Center Parcs komen hun successen en missers delen. Workshops zijn er rondom Service Design, Merk-waardig gedrag en de online klantreis. Voor €79,- of met een CX abonnement kan je erbij zijn! Schrijf je hier in.

Het programma:

15:30-16:00 uur: Inloop met Koffie & Thee. Locatie: KPN HQ in Den Haag

16:00-16:15 uur: Opening door KPN

16:15-17:00 uur: Center Parcs – Go digital, Stay human door Bas Post

17:00-18:00 uur: Break out ronde 1:

  • Workshop Service Design door Buro Koos

of

  • De Psychologie van Online Touchpoints door Mischa Coster

18:00-19:00 uur: Diner & Netwerken

19:00-20:00 uur: Break out ronde 2:

  • De kracht van Merk-waardig gedrag door Kees Kerkvliet, TOTE-M

of

  • De B2B Customer Journey door Rik ten Wolde, AFAS

20:00-20:45 uur: PostNL – Seamless pakketjes versturen door Margot Nuijten en Markus Leineweber

20:45-21:00 uur: Afsluiting

21:00-22:00 uur: Borrel

Schrijf je hier in

CX Circle is de community voor professionals die met Customer Experience bezig zijn in hun dagelijks werk. De stichting heeft als doel professionals te ondersteunen met kennis, inspiratie en netwerk te delen. Zo zorgen we samen dat het weer leuk is om klant te zijn in Nederland. Bekijk hier de mogelijkheden om je aan te sluiten bij CX Circle!

CX Circle is de community voor professionals die met Customer Experience bezig zijn in hun dagelijks werk. De stichting heeft als doel professionals te ondersteunen met kennis, inspiratie en netwerk te delen. Zo zorgen we samen dat het weer leuk is om klant te zijn in Nederland.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!