STIR viert feest (vervolg)
Ik was eigenlijk van plan om een uitgebreid verslag te schrijven van het 1-jarige feestje van STIR dat gisteren plaatsvond in een volgepakt Jimmy Woo in Amsterdam. Maar om eerlijk te zijn valt er niet zo heel veel te vertellen anders dan wat Peter Olsthoorn al netjes heeft verwoord op Molblog.
Ben wel benieuwd wie als eerste raad wie ik hierboven op de foto heb gezet…
Joop M van RW natuurlijk!
en? wat heb ik gewonnen?
Damn, was vergeten dat oud-medewerkers van RW waren uitgesloten van de prijsvraag. Je hebt een jaar lang gratis bloggen op Marketingfacts gewonnen 😉
mooie prijs
ik was ook tevreden geweest met een gratis abonnement op je weblog hoor! 😉
geen flauw idee maar ze vinden elkaar wel leuk volgens mij!
(misschien moeten ze samen eens een Eccky maken…)
O ja, heerlijk, een gratis abo op marketingfacts, doe mij d’r twee;-)
Ik geef toe, de man op de foto ben ik.
En de dame links is Joyce Barnhoorn van New Rulez. En we waren hier in een puur zakelijk gesprek gewikkeld over een project voor een klant van ons en een aantal jongerensites van hun… (zonder dollen:-)
o ja… en dingen zijn nooit wat ze lijken,… deze foto was volledig geposeerd 😉
Hoezo ‘dingen zijn nooit wat ze lijken?’ Het lijkt er toch op alsof je een ge-animeerd zakelijk gesprek voert? Wat zouden we dan moeten denken? 😉
Haha, wat zo’n foto al niet voor gedachtenspinsels bij mensen kan oproepen 😉
Erwin, je mag er alles van denken! Zolang je er maar gelukkiger van wordt…
Edward en ik kennen elkaar al jaaaren. Enneh tja….zaken en plezier gaan bij edward vaak heel goed samen.
Wel jammer dat het voor jou echt puur zakelijk was Edward….;-)
@marco: weer een idee: misschien moet marketingfacts wel een overzicht gaan maken van alle marketingevents + verslagen + foto’s (tot zover serieus) + (iets minder serieus, maar toch nog steeds een beetje): een ‘you’ve been spotted’ button zoals op Hyves. Zal de betrokkenheid bij MF alleen maar verhogen!
Jeetje wat leuk! Marketingfacts is nu ook voor de hot “dating”nieuws in de branche. Dat Edward goed scoort “bij de meisjes” verbaast mij niks 😉
Even over een andere boeg. Ja STIR was wat chaotisch, ja de paneldiscussie kwam niet op gang. Maar ook: STIR is goed bezig, is zelf kritisch, komt met goede uitbreiding. Ik was positief verrast dat STIR zoveel initiatief toont.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!