Stijlloos werven
GeenStijl doet aan acquisitie.
Bent u ontevreden over uw naamsbekendheid? Heeft u het helemaal gehad met creatief fakturerende reclamejongens? Uw buik vol van teleurstellende marktonderzoeken? Vindt u eigenlijk ook dat die kunsultunsie-knakkers met hun HEAO-overhemden en Volvo’s V70 prutswerk afleveren? More…
Goedpratertje van heer Pritt om zijn enorme flater enigzins te verdoezelen! Niks geen guerilla marketing…
Dat hele GeenStijl wordt zwaar overschat. Vooral door zichzelf.
slim gebruik van de “more…”-link AT. Volgende keer met een capitaal en dan is-ie helemaal af. Of bewust een emmetje knipogend gebruikt?
En zo mooi offline ook die GS knakkers…
niet echt, die campagne draaide al voor het PrittStift debacle.
te zien aan de geluiden overspelen Ambroos en de gang hun hand een beetje. Gamert maakt tot op heden ook totaal geen indruk. Veelal schoolkrant niveau is een veelgehoorde kreet. geen aanbeveling lijkt me.
geenstijl maakt wat mij betreft vooral gebruik van de gemakzicht van journalisten. alles wat ze doen wordt klakkeloos overgenomen. het effect is er dan ook naar, maar guerilla kan je het echt niet noemen.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!