SpinAwards Interactieve Marketing Monitor
Evenals vorig jaar moet de SpinAwards Interactieve Marketing Monitor ook dit jaar inzicht geven over de huidige en toekomstige trends en ontwikkelingen op het gebied van interactieve marketingcommunicatie in Nederland. Doe mee aan het onderzoek en ontvang de samen-vatting van het rapport.
De SpinAwards vraagt je online een vragenlijst in te vullen over jou activiteiten op het gebied van interactieve marketingcommunicatie. In ruil voor deze medewerking, krijg je zonder kosten of verdere verplichtingen, de beschikking over de samenvatting van het rapport. Dit te verschijnen rapport geeft je inzicht in welke trends en ontwikkelingen er zijn op het gebied van interactieve marketingcommunicatie in Nederland, nuttig en leerzaam. Het rapport zal niet te koop worden aangeboden.
Al je antwoorden blijven vanzelfsprekend anoniem en worden beslist niet gebruikt voor andere doeleinden dan dit onderzoek.
Het onderzoek is een initiatief van Stichting SpinAwards in samenwerking met: Tijdschrift voor Marketing, BVA, Media Plaza, DDMA, IAB, Adformatie, MolBlog, Marketingfacts, DutchCowboys en wordt uitgevoerd door RM Interactive.
’t werkt nog niet helemaal correct. Ik kwam eerst in een venster waarbij de vragenlijst niet zelf werd geladen. Uiteindelijk bij de start van het formulier terecht gekomen, maar nu krijg ik een storingsscherm. Alles met firefox overigens.
Straks maar weer eens proberen.
Ik zal vragen of de heren van RM Interactive er nog even naar willen kijken. Ik heb de storing zelf overigens niet in firefox, dus dat maakt het wat lastig.
De vragenlijst doet het bij mij wel goed (eveneens via Firefox).
Beste Erik,
waarchijnlijk heb je de foutmelding gekregen omdat je een foutief wachtwoord hebt ingevoerd. Om de vragenlijst te starten hoef je GEEN wachtwoord in te voeren, alleen om een eerder afgebroken vragenlijst verder in te vullen moet je een wachtwoord invoeren.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!