Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Site search: het ondergeschoven kindje van de e-commerce #adv

17 april 2018, 07:30

Lucas Freriks is al sinds de start van Sooqr ‘ambassador of search’. Zijn voornaamste doel is het realiseren van conversieverhogingen door mensen kennis te laten maken met awesome site search. Voor het Multichannel Conference stelden we hem vijf vragen over de sessie die hij zal geven op woensdag 18 en donderdag 19 april.

Benieuwd naar het interview?

De How to’s van site search

In de informatieve sessie op het Multichannel Conference zal ‘ambassador of Sooqr Search’, Lucas Freriks, laten zien dat (e-)retrailers op één vlak veel geld laten liggen: Site search. Met SEO, SEA en hoog scoren in Google trek je de bezoeker naar een webshop. Maar wanneer deze bezoeker vervolgens niet kan vinden wat ze zoekt, zal ze linea recta weer vertrekken.

Kom luisteren naar de sessie!

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief