Seminar marketing automation: In 3 uur 2 cases en een werkboek – 13 oktober #adv
Marketing automation is een slimme manier om van je prospects loyale klanten te maken. Het uitgangspunt is om zoveel mogelijk geïndividualiseerd te communiceren. Door het aanbieden van dynamische content in een ideale mix van educatie en promotie wordt de relevantie voor de ontvanger geoptimaliseerd, ontstaat er meer interactie en meer conversie. Marketing automation helpt je focussen op meer efficiënte contactmomenten met minder kosten en meer conversies.
In het seminar marketing automation leer je aan welke knoppen je moet draaien om het voor jou te laten werken. Aan de hand van twee cases hoor je wat wel en niet werkt. En je ontvangt een werkboek. Start met het invullen van je eigen marketing automation plan onder begeleiding. Meld je aan voor het gratis seminar marketing automation op donderdag 13 oktober.
Gratis aanmelden Seminar Marketing Automation: De perfecte aanpak in 3 uur!
Over het seminar marketing automation
Marketing automation is hot! 97% van de marketeers experimenteert met marketing automation maar zonder concrete doelstellingen. In het seminar marketing automation leren we je welke ingrediënten er nodig zijn om het leadmanagement proces en de customer journey te ondersteunen. Het seminar marketing automation wordt georganiseerd door Qamel in samenwerking met Copernica.
Datum: donderdag 13 oktober 2016
Tijd: 14:00 uur – 17:00 uur
Locatie: Copernica, 6de verdieping, Ruijterkade 112, 1011 AB Amsterdam.
Kosten: Deelname is gratis
Tijdens het seminar leer je
- Marketing automation trends versus traditionele e-mailmarketing;
- Hoe je het marketing automation maturiaty model stapsgewijs toepast om je strategie te implementeren;
- Welke ingrediënten er nodig zijn om de perfecte customer journey te ontwikkelen;
- Hoe je marketing automation gebruikt om contactmomenten te automatiseren en te optimaliseren;
- Betrouwbare en effectieve maatregelen om je Inbox Placement Rate te verbeteren.
Het programma
- Welkom: e-mailmarketing trends 2016
- Case Invers: Upselling met e-mailseries: hoe het werkt en welke verbeterslagen
- Case Famostar: Beursopvolging met lead nurturing
- Workshop deel 1: Maturity model: groeipad van starter tot professional
- Workshop deel 2: De perfecte customer journey met marketing automation
- Tips voor een goede deliverability en inbox placement
- Vragen en afsluiting met aansluitend een borrel
Meld je vandaag nog aan voor het seminar marketing automation
Werkboek Marketing Automation: Start je plan
In de vorm van een workshop nemen we het werkboek marketing automation met je door. Het werkboek dient als leidraad voor de workshop. We behandelen verschillende onderdelen met invuloefeningen en schema’s waarmee je direct je eigen marketingplan structuur geeft.
Cases: Leer wat wel en niet werkt
Er staan twee cases op het programma van het seminar. Online marketing experts zullen vanuit eigen ervaring vertellen hoe marketing automation bijdraagt aan hun leadmanagement processen.
Case Famostar: Beursopvolging met lead nurturing
Gastspreker: Roderik Robben (Marketing Manager, Famostar)
Famostar is al 50 jaar leverancier van noodverlichtingsoplossingen. De organisatie onderscheidt zich door kwaliteit, kennis en innovatie. Evenementen en beurzen zijn belangrijke bronnen voor leads. Famostar gebruikt marketing automation om leads effectief naar klanten om te zetten. In detail vertelt Roderik over zijn aanpak, zijn ervaringen en de resultaten van lead nurturing en laat hij voorbeelden zien.
Case Invers: Strategie e-mailseries
Gastspreker: Bart den Hollander (Oprichter, Invers)
Al sinds 1994 ontwikkelt Invers financiële software voor consumenten. Het geeft eenvoudig inzicht in hun inkomsten- en uitgavenpatroon. Bart den Hollander onthult zijn strategie voor 3 workflows om van een prospect met een proefabonnement een betalende klant te maken. Je leert van fouten en successen uit de afgelopen 10 jaar tot en met de verbeterslagen die plaats vinden in 2016.
Kom ook naar het seminar op donderdag 13 oktober om 14:00 uur!
Schrijf je in voor het seminar marketing automation! Neem gerust een collega mee naar het seminar op de prachtige locatie in hartje Amsterdam, maar vergeet hem of haar niet aan te melden.
Belangrijk om te weten
- Het seminar is gratis, maar no-show wordt niet gewaardeerd
- Neem gerust je collega mee (vergeet hem of haar niet aan te melden)
- Meld je vóór donderdag 6 oktober aan
Meld je vandaag nog aan voor het seminar marketing automation