Scholieren ontwerpen eigen lesmateriaal/games

29 januari 2006, 07:34

De door SurfNet en KennisNet georganiseerde wedstrijd Make a Game heeft ruim 900 inschrijvingen opgeleverd. De deelnemers gaan – in 215 teams, verspreid over 100 scholen – educatieve spellen maken voor het voorgezet onderwijs. Ze doen dit met het door de Utrechtse professor Mark Overmars geschreven programma Game Maker.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Bas

    Prachtig initiatief, binnenkort is een de meeting of the minds, van NederlandBreedbandland, waarin verschillende nieuwe ‘lesomgevingen’ ontwikkeld zijn.


    29 januari 2006 om 10:27
    Kirian Cousin

    Hai Carl, bij de link naar Game Maker bent je iets doorgeschoten.


    30 januari 2006 om 08:01

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!