Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Save the date! Branded Content Event op 31 januari #adv

13 november 2018, 09:00

Het thema dit jaar op het Branded Content Event: The evolution of content. We zien allemaal de trends in de evolutie. Er is een shift van kwantiteit naar kwaliteit. Dankzij data kun je de content veel persoonlijker maken. Facebook gaat de strijd aan met YouTube. We gaan van push naar pull: hoe maak ik mijn merk geliefd en creëer ik echte engagement? Diverse topsprekers uit de branche beantwoorden tijdens het Branded Content Event jouw vragen over dit onderwerp.

Bestel nu je early bird ticket!

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief