SAP en PIM komen met nieuwe marketingprijs

23 februari 2005, 06:42

SAP, wereldwijd actief in business softwareoplossingen, en het Platform Innovatie in Marketing (PIM) introduceren de SAP-PIM Marketing Wetenschapsprijs. De prijs wordt op 10 mei toegekend aan het meest vernieuwende en voor de praktijk relevante Nederlandse marketingproefschrift. De top-drie van de deelnemers mag presentaties geven aan het bedrijfsleven. Bart Hogendoorn, managing director SAP Nederland: “Jaarlijks promoveren vele wetenschappers aan Nederlandse universiteiten op marketinggebied. Doordat de link met het bedrijfsleven veelal onvoldoende is, bereikt een groot aantal interessante studies het bedrijfsleven niet” (via: ReclameWeek).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!