Sanoma stort zich op woningmarkt

27 juli 2005, 14:42

In de tijdschriften VT Wonen en Eigen Huis & Interieur die vandaag in de winkel liggen, is een nieuw katern opgenomen: TE KOOP. Dit makelaarskatern is het resultaat van de samenwerking tussen Funda en de woonbladen van Sanoma Uitgevers (via: Blokletter).

Daarnaast heeft Sanoma vandaag ook de website Stayorgo.nl gelanceerd. Aan de hand van een

eenvoudige

interactieve test kunnen mensen die twijfelen over hun huidige woonsituatie een advies krijgen over de vraag of ze beter kunnen blijven of verhuizen.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    Anders

    Tikfoutje in je artikel, Marco 🙂 Ik kom er vandaag achter dan funda met een kleine letter geschreven dient te worden (behalve aan het begin van een zin). Waarom ze daarvoor gekozen hebben begrijp ik overigens niet goed, het mist toch een hoop kracht op die manier.


    27 juli 2005 om 16:24
    René

    Leuke eenvoudige test op stayorgo. Maar ik heb ‘m niet gedaan, want ik moet eerst mijn gegevens invullen en daarna zelf zoeken naar de plek van de voorwaarden. Die blijkt rechts bovenaan te zijn.

    Onduidelijk is wie de betrokken partners zijn (ze worden ‘partners’ genoemd) en dat is vervelend, gezien de voorwaarden en het feit dat er ‘derden’ bij betrokken worden. Een fragment:

    “Uw gegevens worden in de eerste plaats gebruikt voor de dienstverlening en voor de uitvoering van via Stay or Go gesloten overeenkomsten. De gegevens kunnen verder na analyse worden gebruikt door Stay or Go, Advance interactive B.V., haar partners en zorgvuldig geselecteerde bedrijven (derden) om u per post, telefoon, sms, e-mail en/of andere media op de hoogte te houden van interessante informatie, activiteiten, nieuws, aanbiedingen en dergelijke. “

    Lekker helder, lekker 2005.


    27 juli 2005 om 17:15
    media

    Je bent kritisch vandaag Rene, maar wederom een terechte opmerking. Heb inmiddels dat eenvoudige dan ook maar doorgestreept.


    27 juli 2005 om 17:47

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!