Je bekijkt een artikel van BBP
partner

Samenwerken met meerdere vervoerders? Dat levert je geld op!

Consumenten willen steeds meer controle over hun pakket: avondbezorging, same day delivery of een duurzame bezorgoptie.

BBP
20 februari 2023, 06:00 821 x gelezen

Dan is samenwerken met verschillende vervoerders de oplossing. Zo kun je altijd aan de verwachtingen van jouw klant voldoen en stijgt de conversie in je check-out. Benieuwd hoe je dit eenvoudig aanpakt?

In deze gratis whitepaper lees je:

  • Waarom een multi-carrier strategie meestal goedkoper is. Bespaar kosten door snellere bezorging aan te bieden.
  • Hoe je conversie & klanttevredenheid verhoogt. Plus, nog veel meer voordelen van de multi-carrier strategie
  • De onderdelen van een succesvolle multi-carrier strategie. Begin direct na het lezen met implementeren van deze strategie.

Wij zijn een onafhankelijk B2B-mediabedrijf en al ruim 10 jaar gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richten wij ons op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en in customer contact centers. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met een leidend global congres en een drietalige website een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Samenwerking met branchepartijen zoals verenigingen en associaties, is een kerncompetentie van BBP Media.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!